Liten folder med tankar och tips trötthet smärta

22 mars 2014 seminarium om stress, oro och sömnlöshet.

anordnade ett seminarium om stress,oro och sömnlöshet

För dig som har en reumatisk diagnos och känt symptom som stress och oro med sömnbesvär, så arrangerar Reumatikerdistriktet ett seminarium.

Som föreläsare har vi:
Lennart Levi ("stressforskningen fader"), som bl.a. har föreläst otaliga gånger och skrivit flera gånger om ämnet. Lennart har även grundat och lett Stressforskningsinstitutet 1959.

Maria Langer, arbetsterapeut på Rehab Väst i Motala kommer att föreläsa och berätta för oss om vad man själv kan göra om man har symptom sömlöshet/stress.
Datum och tid: Lördagen den 22 mars kl. 10.00 - 15.00

Plats: Vagnhallen, Fontänen
Västra vägen 32
582 28 Linköping

Till ett pris av 150:- för medlem i Reumatikerförbundet och 200:- för icke medlem,  så kan ni till lunch välja mellan Ost & skinkschnitzel med stekt potatis och Chilibearnaisesås eller Ugnsbakad lax med kokt potatis och grönärtssås. Förmiddag - och eftermiddagskaffe ingår också. Meddela även eventuell allergi eller födoämnesintolerans.
Anmälan till Reumatikerdistriktets kansli
Telefon: 013 - 12 68 55